♛ Nur Anira Jamal ♛
Hai hai :)
Nur Anira Jamal 15 Johor PMR Candidates. FB Search: Nur Anira Jamal. MuahMuah Anas Aflah Abdul Razak ♥



Skin By: Ayien
Cute Favicon by: Babydoll
Administrator: Nur Anira Jamal
MuahMuah: Anas Aflah ♥
Matlamat :/
March 14, 2012 | 10:47 PM | 0 comments
Yayaya, assalamualaikum readers. Entry aku kali ni nak cerita pasal matlamat hidup aku. "Aku bukan LIFELESS okay" I'm still have my own life. My journey is still long. Okay, buat masa sekarang yang palingpalingpaling penting aku kena dapat 8A dalam PMR. Untuk menggelakan aku dari di expelled from Sekolah Kluster Kecemerlangan Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Putra. Aku masih lagi memikirkan apalah nasib aku kalau kena expelled. Abah ada cakap "Kalau kena buang sekolah abah tak nak hantar kau daftar sekolah baru" Sedihnyaaaaaaa. Tapi aku hope aku boleh lah study betul betul. "Apalah kau asyik online macam mana nak study betul betul" Chaiyokk chaiyokk kalau Malaysia boleh aku pon mestilah boleh "Melebih pulak minah ni"  Aku tak lah sepandai yang korang sangka. Asal dengar sekolah asrama, Bandar Putra. Terus ingat pandai. Aku ni tinggal tunggu masa je nak kena expelled. Then lepas dapat keputusan PMR yang agak OKAY aku nak keluar dari SMK Bandar Putra. Kalau boleh nak pergi sekolah Teknik ke. Apa apa je lah. Yang penting aku dapat keluar dari Bandar Putra. Haha, actually sampai sekarang lah aku tak tahu cita cita aku apa. Dulu dulu aku nak jadi Saintis, Peguam, Ahli Biologi, Pencuri Terkenal. Haishh, macam macam lah aku ni. Merepek meraban je lah kan. Kahkahkah, aneh aneh aje lah aku ni. Grrr. Kbye. ENTRY TAMAT :)


Old things | New things